5 napotkov za zdravo in učinkovito hujšanje

Zdravo in učinkovito hujšanje

V današnjem času poznamo številne vrste diet. Vsaka od njih nam svetuje kaj posebnega, skupni imenovalec vseh pa je skoraj povsem enak. To je najboljši rezultat z minimalnim trudom v najkrajšem možnem času. Verjetno nam večina od diet res pomaga doseči želen cilj, težava pa najpogosteje nastane, ko je na novo pridobljeno težo težko ali povsem nemogoče vzdrževati.

Najpomembneje je, da se hujšanja lotimo na zdrav in učinkovit način. Zato vam bomo predstavili preproste skrivnosti zdravega in učinkovitega hujšanja. Ugotovili boste, da večina od skrivnosti uspešnega hujšanja sloni na trditvi, da moramo jesti pametno. Vsekakor pa moramo biti pozorni na vsaj še pet pomembnih dejstev, o katerih si lahko več preberete v nadaljevanju.

1. Hujšajte počasi

Ko se boste odločili za hujšanje, to počnite počasi in z majhnimi koraki. Tako boste sebi in svojemu telesu dali možnost, da se na spremembe lahko navadi. Spremembe, ki jih boste vpeljevali počasi, bodo veliko bolje vplivale na vaše telo in življenje na sploh. Dieta naj bo sestavljena iz okusne, zdrave in telesu prijazne hrane.

2. Pazite, kako jeste

Pri hujšanju ni ključnega pomena samo to, kaj jeste, temveč tudi kako jeste. Najprej je zelo pomembno, da spremenite svoj način razmišljanja o hrani. Tudi med hujšanjem se lahko naučite zdravih prehrambnih navad. Pri tem je nujno potrebno, da si za posamezne obroke vzamete dovolj časa in da ste pri hranjenju povsem umirjeni. Priporočamo vam, da jeste v družbi, saj to prinaša številne čustvene in družbene prednosti.

Dieta - zelenjava

Med hujšanjem in tudi sicer morate prisluhniti svojemu telesu. Jejte takrat, ko ste lačni, a najprej spijte kozarec vode, ker ste mogoče samo žejni. Vzemite si čas in dobro prežvečite hrano in je ne goltajte. Ko se vam zdi, da ste pojedli dovolj, nehajte jesti, četudi še niste siti. Možgani kar nekaj minut čakajo na signal želodca, da je ta poln.

3. Ne pozabite na glavne obroke in vmesne zdrave prigrizke

Nadvse pomembno je tudi, da prav vsak dan jeste zajtrk, kosilo in večerjo. Vmes med glavnimi obroki poskrbite za manjše obroke oziroma zdrave prigrizke. Ne večerjajte prepozno. Izogibajte se večernim ali nočnim prigrizkom.

4. Ne pozabite na vodo

Veliko ljudi je dehidriranih, ne da bi se sploh zavedali. Dehidracija povzroča zmanjšanje energije, glavobole in utrujenost. Ne zamenjajte žeje za lakoto. Na dan si privoščite primerno količino vode. Ta vam bo pomagala odplakniti nezaželene snovi in toksine.

5. Ne pozabite na vadbo

Vadba v veliki meri pomaga pri prebavi in počutju. Z dodatno injekcijo energije pa vas bo opremila z navdušenjem nad zdravim načinom življenja. Tako boste veliko lažje sprejemali bolj zdrave in telesu prijaznejše odločitve. Vsekakor ne bo dovolj, da se držite le določene diete. V svoj vsakdan boste morali vnesti tudi aktivnosti, saj boste tako hitreje pokurili kalorije in izgubili odvečne kilograme.

Dodaj odgovor