Katera živila so bogata z omega-3 maščobnimi kislinami?

Živila z omega-3 maščobnimi kislinami

Ste tudi vi vse pogosteje pozorni, s katero vrsto hrane se prehranjujete, ker se zavedate, da je kakovost vašega življenja v veliki meri odvisna ravno od načina prehranjevanja? Zdrava prehrana poleg gibanja in zadostne količine kakovostnega spanca najbolj vpliva na počutje in posledično tudi na zdravje.

Pomemben del uravnotežene prehrane vsekakor predstavljajo tudi maščobe, vendar je njihov skupen vnos potrebno omejevati, ker imajo visoko energijsko vrednost. Nekatere vrste maščob so esencialne, kar pomeni, da jih v organizem lahko prinesemo s prehrano. Med njimi imajo prav posebno mesto dolgoverižne omega-3 maščobne kisline, ki jim tokrat namenjamo posebno pozornost.

Zaupali vam bomo, katera živila so bogata s tovrstnimi maščobnimi kislinami in vam podrobneje predstavili njihove učinke. Na koncu bomo omenili še odlično prehransko dopolnilo Golden TREE Omega-3 TH ter vam opisali njegove izjemno koristne učinke.

Živila, bogata z omega-3 maščobnimi kislinami

Poznamo več vrst omega-3 maščobnih kislin. Če se boste odločili za še podrobnejšo raziskavo teh maščobnih kislin, se boste zagotovo srečali s kraticami ALA, DHA in EPA. To so pomembnejše vrste omega-3 maščobnih kislin. ALA vrsta se nahaja v živilih rastlinskega izvora, in sicer v lanenem semenu, oreščkih, konopljinih semenih in olju, v nekaterih vrstah zelenolistnate zelenjave in v nekaterih vrstah morskih alg.

Laneno seme
Laneno seme je dober vir omega-3 maščobnih kislin rastlinskega izvora.

DHA in EPA maščobne kisline se nahajajo predvsem v mastnih ribah, kot so sardine, slanik, skuša, losos in postrv, ter v njihovem olju. Pomemben vir je tudi krilovo olje, za katerega morda slišite prvič. Ker je ta vrsta olja zelo slabo obstojna, iz njega težje pripravimo kakovostne dodatke. Na srečo pa na prodajnih policah lahko najdemo številne prehranske dodatke, ki zadostijo potrebam po DHA in EPA omega-3 maščobnih kislinah.

Zdravilni učinki omega-3 maščobnih kislin

Omega-3 maščobne kisline so zelo koristne za naše srce in ožilje. Ugodno vplivajo tudi na vnetna obolenja in na ravnovesje vnetnega odziva v telesu. Raziskave kažejo tudi na to, da so koristne pri zdravljenju depresije, pri zaviranju procesa staranja ter preprečevanju upada miselnih funkcij.

Sicer pa so omega-3 maščobne kisline sestavni del celičnih membran v telesu in vplivajo na delovanje njihovih receptorjev. Ti zagotavljajo izhodišče za izdelovanje hormonov, ki so med drugim potrebni za uravnavanje strjevanja krvi ter lajšanje vnetij. Ta vrsta maščob prav tako pomaga nadzorovati lupus, izpuščaje in revmatoidni artritis. Raziskave so pokazale, da pomembno vlogo igra tudi pri zaščiti proti raku.

Prehransko dopolnilo Golden TREE omega-3 TG

Golden TREE Omega-3 TG kapsulePrehransko dopolnilo Golden TREE Omega-3 TG je označeno kot dopolnilo z visoko vsebnostjo nenasičenih maščobnih kislin, kot sta EPK in DHK v trigliceridni oziroma TG obliki.

Najvidnejši učinki prehranskega dopolnila se kažejo pri kakovosti vida, zagotavljanju pravilnega delovanja srca ter sodelovanju pri zagotavljanju normalnega delovanja možganov. Maščobni kislini EPK in DHK pripomoreta tudi k vzdrževanju normalne ravni trigliceridov v krvi.

Čeprav pogosto mislimo, da so maščobe povsem nezdrave in da se jih moramo že na daleč izogibati, ste lahko ugotovili, da vse vrste maščob niso slabe in da so nekatere med njimi celo nujno potrebne, če si želimo omogočiti primeren nivo zdravja. Omega-3 maščobne kisline zagotovo sodijo v vašo prehrano. Poskrbite, da bodo čim pogosteje na vašem jedilniku, če ne gre drugače pa posezite po primernem prehranskem dopolnilu, ki smo vam ga predstavili.

Dodaj odgovor